Musical 1992

In 1992 bestond de Heilig Hartschool 60 jaar. De school heeft toen 'n feest georganiseerd, met als hoogtepunt 'n musical. In 2002 hadden we ook nog 't 70-jarig bestaan kunnen vieren. De school werd toen echter opgedoekt. Jammer! Er verscheen wel 'n gedenkboek. De omslag is toen door mij ontworpen. Je ziet daarop de school, gezien vanaf de speelplaats, De authentieke schoolbel van 1932 en 't 60-jarig oud H. Hartbeeld dat jaren in mijn 6-de klas , de latere groep 8 heeft gestaan.
De musical was 'n groot succes. De video van deze gebeurtenis ligt bij mij thuis in 't fietsenhok. Zo af en toe ga ik 'ns in dat hok 'sjuume'. Zo ook deze keer. Er ligt daar nogal wat beeldmateriaal over mijn oude school.Tijdens dat sjuume, realiseer ik me, als ik er niet meer ben, dat spul verloren gaat. Daarom maak ik van onderdelen van de video's korte filmpjes, die ik op YouTube plaats. Hoelang ze daar blijven? Ik heb geen idee, maar waarschijnlijk langer dan ik leef. Ik zou zeggen: Bekijk ze, zolang die kans er nog is. Ook de kinderen van toen, zien toch graag hun schoolgenootjes terug, niet?



.

.

.

.

.

.